جزئیات وبلاگ

image
image
5 اردیبهشت

مزونیدلینگ

مزونیدلینگ یک روش علمی موثر برای لیفت پوست به شمار میرود. ما برای لیفت از طریق مزونیدلینگ به جای تزریق، از دستگاههای جدید آنوبیس استفاده میکنیم. موادی که در مزونیدلینگ استفاده میشود، هیالورونیک اسید خالص، ترکیبات آبرسان و مغذی لایههای زیرین پوست، انواع ویتامینها و مواد روشنکننده است.

مزونیدلینگ چیست ؟ کلمه مزونیدلینگ از ترکیب دو کلمه مزو و نیدلینگ تشکیل شده است. همین موضوع نشان میدهد که این روش یکی از روشهای ترکیبی برای جوانسازی پوست و مو است. مزونیدلینگ ترکیبی از روشهای مزوتراپی و میکرونیدلینگ است که هر دو از روشهای متداول پزشکی در حوزه پوست و مو هستند. در مزونیدلینگ مو کوکتلهای مزوتراپی از طریق سوزنهای میکرونیدلینگ وارد پوست میشوند و با نفوذ به بافتهای آسیبدیده آنها را درمان میکنند. استفاده از مزونیدلینگ برای پوست باعث تسریع روند تولید کلاژن در پوست میشود. این موضوع انعطافپذیری و خاصیت ارتجاعی پوست را ارتقا داده و باعث رفع چین و چروکها و جوانسازی پوست میشود. بنابراین میتوان گفت که مزونیدلینگ یکی از روشهای پیشرفته برای درمان پیری پوست و آسیبهای آن است. همچنین اگر داروهای مخصوص با استفاده از این روش به پوست سر تزریق شوند، سلولهای تولیدکننده الاستین و فولیکولهای مو را تحریک میکنند تا رشد موها بیشتر شود. این روش با تقویت ریشه موها نیز باعث محکم شدن موها و جلوگیری از ریزش آنها خواهد شد.

در مزونیدلینگ پوست دقیقا چه اتفاقی میافتد ؟

برای انجام مزونیدلینگ پوست از سیستم تزریق سوزنی استفاده میشود. این دستگاه دارای تعداد زیادی سوزنهای ریز و بسیار ظریف است که داروهای مخصوص از طریق آنها به پوست تزریق میشوند. پیش از شروع درمان با این روش، پزشک با استفاده از پمادهای بیحسی یا بعضی داروها محل درمان را بیحس میکند. البته نسبت به روش مزوتراپی درد این روش بسیار کمتر است. اما برای به حداقل رساندن درد از بیحسی موضعی استفاده میشود.

پس از مرحله بیحسی کوکتلهای مزوتراپی در سیستم سوزن دیجیتال قرار میگیرند. پزشک با توجه به سن بیمار، نوع پوست، میزان آسیب و محل درمان مقدار دارو و عمق نفوذ سوزنها را تنظیم میکند. همچنین مدتزمان درمان نیز با توجه به همین موارد تعیین میشود.

    اشتراک گذاری :

نظر بدهید